sovit hos olivia

hel bloggen förlåt för dålig update men ibland så orkar man bara inte blogga och det har varit en sån dag både igår och lite idag men nu orkar jag igen :)

men iaf igår så åkte jag ner på stan med olivia,fanny och sofia och vi åt på doncen och snackade som vanligt .jag köpte också ett läppstift på lindex för 105 kr och det var jätte fint får se det sneare :P
men sen så bestämmde vi oss för att sova över hos olivia och amanda kom sen också.och vi kollade på en skräckfilm om kanibaler och de var jätte mkt blod.. vi sak nog inte gå in på den biten.men sen så låg vi på madrasser och pratade till kl 01:00 typ tills alla somnade.kl 04:00 så vaknade jag och amanda och kunde inte somna om så vi var upp tills 6 på morgonen men somnade till slut om till nio.. och innan det så låg vi och skrattade åt när fanny,olivia och sofia sov. haha :D och idag så har vi inte gjort särklillt mkt tog det lungt på morgonen och sjöng lite sing star och spelade data men det var bara en data som intenet funkade på så det berodde också på det.
aja nu så håller mitt hår på att torka och det blev jätte mörkt! hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0