PÅSKLOV!

så äntligen har vi påsklov! det är helt otroligt skönt asså ni kan inte gissa hur mkt jag har längtat tills det här.men iaf idag i skolan så var det helt normalt typ.och vi fick gå en kvart tidigare.men sen efter att jag och några till hade gått till kiosken så ropade en kille : Emma ! vänta där jag kommer! och jag fick ju för fan panik och jag gillar inte  honom men han verkar gill mig ..han är ju värsta stalkern! han är verkligen pinsam. men sen på busse så satt jag med anna och vi pratade då om den där killen men hon sa att han var jätte snäll! vilket iaf var lite skönt att höra.aja ikväll så ska jag på middag hos mormor och morfar och mina två änglar åker till sollerön vilket kommer vara tråkigt:( kommer att sakn de asså det är emma och lovisa,men ska kanske på midda hos de på fredag asså inte den här fredagen utan nästa :D kul va?   
men nu så sitter jag bara framför tv:n och kollar på något skit program.

 


hoppas att ni äter mkt godis i påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0