hos moster!

ja,idag så har jag ju inte bloggat särskillt mkt för jag har varit hos min moster för hennes kille fyllde år så vi var där och grattade honom och min kusin moa var med.föst när vi kom dit så spelade vi lite buzz vilket var jätte roligt jag och mormor satt och skrattade åt buzz (programledarens) kommentarer..han sa att vi var kassa:/
men det var vi ju.hehe. men sen åsåt vi någon slags taco grej men med kalkon och det var jätte gott men skulle ha klarat mig utan löken:P
och visste ni vad jag lärde mig att i spanien så äter det lök som ett äpple!
och det är faktiskt sant eller jag tror det för det var en mild lök jag kommer inte ihåg om den typ kallades silver lök eller något sånt. men titta vad jag kan om lökar helt plötsligt. iaf sen så hoppade moa och jag studsmatta i någon timme och fikade i mellan. de har både studsmatta och pool där + en hund! kan de bli mkt bättre och sen så var det fint väder så passade på att sola lite. men fick ingen färg tror jag,är fortfarande dock lika blek som tidigare.men sen var det hem färd och direkt när jag kom hem så la jag mig och solade vilket var oherhört skönt men såklart så försvinner solen-.- så vi åkte iväg till några bygg affärer för pappa skulle ha något där och sen till sjukhuset. men nu är jag då hemma och är klar med mitt rum! :D

kramar och pussar tjoolla hopp tjoolla hej leverpastej :D hahhaaa. är på ett glatt humör  just nu!


lilla dino :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0