home sweet home!

hej bloggen nu har jag kommit hem för jag har då varit hos emma och vi och lovisa och corenlia kösrde en grej som heter spioner och det är skit kul men det blir typ alltid fajt:P hehe.men iaf jag tror att emma och jag vann! hahaha :D sen gick vi in och tog en glass eller jag lovisa och cornelia inte emma för vi tänkte cykla tilll kiosken men pappa skulle komma och hämta mig så det gick ej.
men nu så har jag kommit hem och har varit ute med sally en tag också och hon är ju bara för söt!
och visst är jag duktigt med min kanin. trodde faktiskt att jag skulle tröttna fortare men har redan haft henne i ett år nu :D kommer tyvärr inte ihåg när vi fick henne men,men.


ser niu sååå strakt solen lyser? :D såå härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0