hissar och dissar

brunetter :D asså jag har inget emot blondiner! verkligen inte har ju liksom kompisar som är det men jag är ju brunett så man kan väl säga att jag hissar mig själv :D haha.

vår/sommar det vill väl alla att det ska bli och det börjar ju bli väldigt skönt ute nu och det är ju jätte mysigt har liksom varit ute två dagar i rad nu och det är mkt för mig!

kompisar vem vill inte hissa de? och jag tycker verkligen synd om de som inte har några kompisar:( de borde också få känna på hur roligt det är! och mina kompisar är såå bara bäst,hehe :D

photoshop alla hissar typ de nu så vrf inte också göra det när ändå alla håller på :P hehe.. men det är iaf jätte roligt och jag kasnke börjar bli bra nu har fått några tips :)

bloggkickar asså igår hade jag en sånn kick och det var jätte roligt satt nästan och skrattade åt mig själv så det blir min sista hiss för denna vecka kasnke :)




ur laddad mobil! det är bara inte kul:(

tråkar det är inte heller kul ... heheh:)

kommer inte på något mera :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0