hemma!

så nu har vi kommit hem från skärholmen och jag hittade massor med fina grejor :D och det vart också någonting...hade ju presentkort på gina tricot och på h&m och där hade jag till och med två men ett var ett gammalt men fick använda det ändå.vi gick runt och kollade lite i affärerna och jag fick en påsk present av mamma och pappa och det var två bhar så tack så mkt en rosa och en grå från cubus .själv köpte jag en tröja från gina och ett par leggings ,svarta.och sen vart det en ansiktsmask och två toningar,mörkare ! vilket jag verkligen behövde för jag vill förändra mig lite på något sätt så det passade väl bra med det då? och ikväll kanske så ska jag klippa mig hos min kusin det sägs att hon är jätte bra :) ähh,,det är klart att hon är hon är ju i min släkt:P hehe... men då ska jag iaf klippa mera ettaper och kasnke lite kortare.fastnat för kort hår!
aja ni ska få se lite bilder på de jag köpt.



rosett örhängen från gina tricot!


snyggt huh?

toningarna !

ansikts masken

och bhåarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0