fråga.

Heej!, jag tycker att du har sjukt snygga kläder och smink, skulle du kunna ge mig lite tips? för att bli lika snygg som du:).
kram


hej,tack så mkt för kommentaren :D och ja jag har inte direkt några speciella kläder men du ska köpa det du tycker är snyggt och vad du själv tycker inte vad någon annan tycker,då blir man oftast snyggast.och det är samma med smink sätt på de du själv vill ha! men om du ser något plagg som ja kasnke har som du tycker va snyggt så är det bara att fråga :D
och tack för att du tycker att jag är snygg man blir alltid glad av sånt<3

 

hoppas att du fick ett svar som du blir nöjd med :D


:D


Kommentarer
Postat av: anonym

Heej!, tack för att du svarade,:), jag blev jätte nöjd med svaret, för du har helt rätt:P.

kram

2010-04-18 @ 14:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0