eng läxa !

nu sitter jag på mitt ny städade rum och det är jätte mysigt men så fort läxa kommer upp i mitt huvud så blir det liksom som om jag är mitt i ett svart hål . och det är inte kul det kan jag lova! men iaf jag måste ju ta i tu med engelska läxan någon gång och det får väl bli nu då antar jag :D
"men vrf inte jag har ju ändå inget spec för mig ?"
åhh,ibland önskade jag att jag var död men bara för en dag för om det är fint väder i morgon så vill jag gärna leva :D åhhh vad jag strålade upp när jag nämde fint väder blir bara så glad utav att höra det.
aja jag måste börja någon gång,smiter inte undan nu! *host* men jag kasnke ska blogga lite till eller hjälpa mamma eller vad som helst såå tråkigt är det med läxor och jag erbjuder mig till och med att hjälpa till? eller okej det brukar jag väl göra annars också hoppas jag:S...

åhh,jag har verkligen inte skriv kramp nu det känns som om jag skulle kunna skriva en hel bok just nu eller vänta då blir det ju som ett skolarbete... och det vill jag ju inte som ni kasnke redan vet.

but we ba bedoba but we ba beduba but we bado but we bado ba :D haha kan ni lista ut vart jag har fått den raden ifårn?

åh vad skönt det var att bara få skriva av sig lite grann men känner att de behövs mera:

abcdefghijklmnopqrstwvxyzåäö ... lolade människor :D är bara på sååå bra humör just nu ,men ojdå jag råkade visst nämna ordet L***R det är ju bara helt oacceptabelt!
hur vågar ja:O


asså grattis till den personen som läser detta vearda inlägg :D


ohhh,den är scarryyy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0