el clasico!

ja idag är det då el clasico igen och jag kommer ihåg någon gång för typ ett år sen när det var el clasico när jag skrev det på bloggen eller om det bara var en vanlig match .. men iaf det äre ju barca mot real madrid och båda lagen har ju massor med super stars som messi och xavi och i real så har de ronaldo och jag vet inte om ronnie spelade där`? iaf det blir nog en riktigt spännande match. hoppas jag och hejar självklart på braca:D
men nu så ska jag gå ner och titta på wild kids och det var då tur att jag gick in på fannys blogg och såg att hon hade skrivit det där annars så hade jag glömt bort  det:O haha :D visst låter det otroligt viktigt för mig va?
men det har jag liksom alltid kollat på så jag tänker definetift fortsätta hehe..

 


naww så puttinuttig jag ser ut ..<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

näsan ;)

2010-04-10 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0