bra dag!

hej bloggen nu har jag kommit hem från emma och lovisa och vi har varit med fanny,ida,elin och karin :D och vi har haft jätte kul .först så hoppade vi studsmatta hos fanny och sen gick vi till emma och lovisa och körde spioner och det var väl rätt så roligt men nu har jag jätte ont i nacke vet inte om jag har gjort något :(
men iaf när skolan slutade så gick vi till kisoken och köpte glass ska ge emma 11 kr i morgon påminn mig om de.

men i skolan idag så kollade vi på en tråkig fim om stormaktstiden ... tråkigt!
sen var det hamburgare till unch och det var jätte gott.och på idrotten så gick vi ut och körde fotboll hela klassen sååå roligt och jag tror att tjejerna vann *Host*
men det var kul iaf:D

visst låter det som en rolig dag?




vår s nygga pyramid :D

vi faller :O

hem från skolan.


det var några bilder finns många mer men orkar inte :P
åhh,jag önskade att jag var kvar där nu!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0