bilder

hej bloggen,förlåt för att ja inte har bloggat mera men har liksom inget intenet på min data för det var något med uppkopplingen och så men vi har mest varit ute och vi har spionerat på fia och då råkade ja ramla så att de hörde men de visste inte att de var vi fören vi visade oss :P sen så hoppade vi lite studsmatta med fia och lovisa och ida.sen körde fanny och ja lite fotboll och var sen med ida och lovisa igen och vi var ute och pratade och skrattade som vanligt :) men vi har alltid så kul tillsammans och de är ett gott täcken ... haha :D

hä kommer lite bilder på mig som ja tog med fannys webb .


aaa,mitt hår brinner :O




stackars publiken :O haha :D


fylle bild!


fylle bild 2

hahahahah :D

amen,såå het :P

pluggis!

king of the world :D



de var bilderna :d roliga va ?

Kommentarer
Postat av: Mellis

Heej!, hur får du så häftiga bilder?. jag har ochså cyberlink you cam. men jag har inte så häftiga ramar. är det nåt man kan ladda ner. eller fanns dom där från början?

kram

2010-04-25 @ 11:21:16
URL: http://mellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0