stress!!:O

hejsan bloggen nu blev det ett sent inlägg för att jag har varit upptaen tyvärr.För det var den längsta dagen i skolan och sen efter det så hade jag och fanny och sofia sång och det var liksom i typ förti minuter för vi skulle gå ut och gå med fias söta hund max och sen så vart det stressigt till bussen som vi skulle ta ner till stan och träffa mamma som skulle shutsa oss,direkt efter det så åkte vi upp till sjukhuset där morfar är och det är alvarlig:O nej jag skojade bara han har bara oppererat ryggen:P
efter det så skulle sally såklart ha mat och sen så stressa till idol och se den söta erik:)
jag älskar verkligen honom<3


aaa!!! kom på en förskräcklig sak :O att vi har vasatiden prov i morgon:(
BORING!!!!

hejdå syns i morgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0