sent inlägg!

hejsan sorry att jag inte har bloggat lite tidigare men jag har inte hunnit riktigt<3
men nu så gör jag det:P


i skolan idag så hände det liksom en skum sak asså det kom några killar från rosenborg som vi kände och dom är jätte snälla men det var inte det utan att johannes hade gått utanför skolans område och gått till kiosken och köpt läsk och typ alla såg det till och med våran fröken carina och hon vart **** arg på dom:O men det kan man fröstå!!

så alla fick gå upp till rektorn asså inte vi tjejer och några till<3 man vart liksom lite små skrayy men dom ringde typ bara hem till killarnas föräldrar och berättade vad som hade hänt<3

aja lite dåliga nyheter men nu så blir det roliga nyheter idag efter skolan så var jag med olivia och vi har städat mitt rum och jag är så stolt över vårat arbete:P jag hade aldrig pallat städat det där själv så tack Olivia.

men det vart en lite dialog

jag:Olivia,om du inte pallar damma så kan jag göra det och så kan du dammsuga?
Olivia:Nej! jag vill damma men jag har bara lite kramp i ármen nu:P
jag:okej...typiskt^^

hedå bloggen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0