Paow!

hejsan idag så har det varit en boring dag vid torpet och vi skulle bygga saker med pinnar och löv typ sånna saker som fanns i naturen:P jag och sofia,Rebecka och fredrika byggde ett köpcenter of corse:)
och sen så skulle man gå en tipspromenad men vi var lite sena så vi fick typ springa den promenaden:P
men det var inte så farlig<3
sen var det orienterings dags (BORING) men vi klarade alla förutom en och det var nummer 15:P

Emma hängde med mig hem efter skolan och vi var mest vid datan men så var vi med mina BRATZ och det var fett kul, lite barnslig som ni vet:P
nu så sitter jag hemma hos emma och lovisa för mamma shutsade oss till dom så att vi ska gå till våran match
så nu väntar jag med lilla paow på att emma och lovisa ska bli klara<3
hejdå!!



här var då Paow ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella 6b !!!

Vad söt!!

2009-09-30 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0