NAGLAR!!

hejsan nu så har jag precis varit ute med sally (min kanin) och innan det har jag varit hos Fanny ( www.fannyee.blogg.se )och ida ( www.idawalther.blogg.se ) var också där med Viktor,Linus och sebbe och vi hade skit kul!:P körde lite sanning och konka och jag var tvungen att pussa alla killarna på kinden men det var inte särskilt farligt:Pmen nu så sitter jag och målar mina naglar den här gången blev det Fransk manikyr<3
oo det blir fint:)



hehe ville inte ha med hela min fula hand:P

hejsvejs<3

Kommentarer
Postat av: Anastasia

uuuu... skojja bara jag har också pussat killar<3 kram Anni ps: blogg adressen är: www.lovetusse.blogg.se kraaaaam!

2009-10-03 @ 18:06:13
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0