morron!!

hej bloggen vad har ni gort på morgonen då? förutom att äta frukost!
jag har svarat på e-mail från england och spanien
men det var lite svårt med stavningen på wissa ord men det vart bra ändå.
jag träffade dom när jag var i spanien och på en bar neranför oss vi var typ där varje dag kändes det som
men vi hade skit kul tillsammans och va var typ tolv stycken som var tillsammans<3

men idag så hinner jag skriva mycket efter våran fotbolls match mot gnesta vi äger så vi kommer att vinna för det gorde vi förra gången<3

vad tycker ni att jag ska göra på matchen?


 ett mål?

 en asist?

göra så att det blir frispark för oss?

eller slå en straff i mål eller frispark?

så jag kom inte på något bättre<3

hejdå !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0