med fia!

hejsan
idag har det varit en vanlig dag
vi har börjat med vasatiden i skolan och det är svårt!!
men aja<3
igår kväll så hade vi match och vi förlorade tyvärr och jag var jätte nära på att göra mål men istället så gorde jag ett ribb skott på insidan av ribban också!! men tyvärr vart det inte mål:(
men det gorde ingenting att vi förlorade men det skulle varit kul om vi vann också:P
nu håller fia på att dansar som en galning! okej inte riktigt som en galning men nästan<3


asså igår kväll så fick  vi punka på bilen när vi åkte hem efter matchen asså kan det bli värre
först förlora matchen och sen punka på bilen:O men det värsta av allt var att vi fick punka typ 200m från vårat HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!! det är helt sjukt så jag fick nyckeln av mamma och så gick jag hem direkt jag var svettig och blodig för jag skrapade upp ett knä på matchen:o<3

jag ser puckad ut men inte fia jag är till vänster om ni inte visste<3

 

kramar emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0