med cornelia!

heej nu har jag duschat och gort mig klar och så kom cornelia hit för hon ska sova här .
och vi bloggar och lyssnar på michel jackson ohh han är fett bra!!!
vi förlorade tyvärr våran match mot gnesta men vi var inte ett helt lag då för vi hade två avbytare och så var
våran målvakt elin sjuk så första halvlek så stog fanny och andra stog fia i början och sen hoppade jag in för
henne för hon ville inte längre<3
så det vart 4-0 tror jag hade inte riktigt koll men vi spelade på bra iallafall<3
aja har inte så mycket mera att skriva så nu ska cornelia skriva i sin blogg<3

http://namnetngf.blogg.se 
det är cornelias blogg kolla gärna in den<3

kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0