kaninunge!

hej jag kanske kommer att få en liten bunny!! men det är bara kanske<3
för mina grannar har ett bo för några kaniner som dom hittade under deras lilla stuga! så dom har börjat mata dom och tagit hand om dom<3
så jag ska dit imorgon kväll och kolla på en jag vill helst ha en kille som ska heta zlatan och om det blir en tjej så vet jag inte vad den ska heta så ni får gärna komma med förslag<3

jag ska berätta en liten historia om hur dom hittade dom<3
dom var ned grävda av sin egen mamma och då hade dom typ grävit sig upp av något slag så nu har dom börjat tagit hand om dom<3


dom ser ut som sally!

det här är sally som inte vill vara med på bild:P<3

 

och dom var typ dubbelt så små!!

hejsvejs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0