hola amigos!!!<3

hejsan ikväll så har jag pluggat spanska eller jag ska plugga spanskaa och det handlar om länder och jag suger verkligen på den men jag får försöka eller så får jag fråga fanny om hjälp:P
asså jag är kass på geografi jag blandar till och med ihop danmark och findlands huvudstäder!!!
och det är ett allvarligt problem:O

tänk om det vor ett program om vem som var sämst på geografi ojdå då hade motståndarna inte haft någon chans :P
Mina damer och herrar och vinnaren av sämst på geografi är EMMA
och sen får jag jätte många applåder för så många vet ju om min lilla  fina blogg:P
haha:D


där har vi vinnaren!!!<3

Kommentarer
Postat av: ida ♥

ibland är du för rolig gullen :)<3

2009-09-27 @ 20:20:40
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0