hemma igen!

hej bloggen nu har jag kommit hem från skolan och jag jag är med amanda och sofia (Fia):)
och vi ska sitta och blogga lite ett tag så det kommer nog att bli några inlägg plus att jag ska fixa en header.
fia och amanda sitter och kollar på vänner asså serien!
asså jag har skit dålig fantasi så jag kommer inte på så mycket but who cares!
jag ska snart göra ett video inlägg.det kommer nog inte att bli bra men strunt samma!
asså jag måste verkligen byta byxor becus it`s werry hot!
nu sitter jag bara här och små tittar på vänner (fett bra!!)


idag i skolan så har friendsare (kompisstödjare) elevråd och miljörådet ta kort på skolan och det var inte kul men det gick bra men jag fick sitta på kanten jag hatar det för man känner sig så utanför om man sitter på kanten men jag satt iallafall inte aldra längst ut för det gorde min kompis som går i femman<3

 


hahahahhahahahahahhaha=)<33

skriver mera snart! hejsvejs!<3


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Just nu sitter jag och svarar på kommentarer. Ska strax publicera ett nytt inlägg :P Va gör du ?`

2009-09-01 @ 16:10:12
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: sara

hej emma älskar din blogg kommer fortsätta läsa den<3

2009-09-01 @ 18:19:54
Postat av: anni

Hihi! Menar du mig?? Guuuud vad bra blogg asså!!!!!

Love it!<3333333 Kram Anni<3

2009-09-03 @ 17:24:06
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0