hemma från skolan<3

hejsan nu har jag kommit hem från skolan och läst lite olika bloggar med fanny för hon hängde med mig hem<3
och nu sitter hon och kollar på mina skor och väskor!

en lite dialog mellan fanny och mig!


-Fanny har du kul?
- mm...
fanny står och posar framför spegeln och glagar på sina strumpor.
- Emma!
- o nej! vad?
- vad jag sa inget"

hehe hon är lite skum ibland!

idag i skolan så har det varit lite stökigt så vi fick skäll asså inte alla utan bara dom som har  gort något dåligt oohhh! det var inte bra<3

aaaaaa! Fnny leker teen cribs!! OMG!!!!




HAHAHA hon är så rolig!:P



nu så går hon till ett litet smink rum!


 fanny vet du att du är skum!


hejdå ha en bra eftermiddag<3 kramar emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0