hejsan<3

hej!
igår så var jag till ksärholmen med mamma och jag shoppade för 1049 kr och jag köpte hur mycket som hälst från jc för dom hade utförsäljning så en jacka som egentligen skulle ha kostat 699 kr fick jag för 99kr bra va så när vi gick till kassan så sa hon att dey kostade 500 kr allt som vi hade köpt där mendet var våran rabbat summa så det skulle egentligen kosta 2500kr<3
heheh så det var ett riktigt fynd men jag köpte ochså en tröja från gina tricot och en från VILA och ett par byxor från kapphal<3

här kommer några bilder<3


JC


ett vanlig linne från jc.



en grå t-shirt<3 jc



en kofta jc.



en vanlg långärmad jc<3


en randig långärmad<3 jc


en vit kofta jc<3 suddig!


en stickad kofta från VILA <3



en randig tröja från gina tricot<3


och ett par jeans från kapphal<3

DAGENS OUTFIT!!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0