är snuvig!

hej bloggen idag så är jag hos cornelia och skriver. jag är liksom lite snuvig och teppt det är inte kul! man kan ju inte prata<3 men jag kan det:Pheheh jag är tuff vetni!
har ni sett cornelia när hon var lien hon var jätte söt! jag sitter och kollar på några bilder på henne nu!<3
hoppas att alla har haft en bra dag<3 det har jag men jag här varit lite seg.
först så skulle jag hänga med mamma och handla tills kräftskivan ikväll men tyvärr så kanske inte felix deras barn kommer så då blir jag ända barnet inte särskilt kul eller hur?<3
nu så kom isabella in i rummet och det är våran kompis hon går i våran parralleklass:P
hon går i cornelias gympagrupp .
OMG cornelia har en tjugo lapp vi sitt skrivbord och jag är redo att sno den!
skämta:P
ska snart lyssna på i look too you!

kramar emma<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Just nu så gör jag inget särskillt! Vad gör du själv? :)

2009-09-12 @ 18:46:16
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej :( <333

2009-09-12 @ 20:53:02
URL: http://mmlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0