var hos fia men nu läxor:(

hejsan un så är jag hemma,har varit hemma hos fia (www.barafiia.blogg.se)aja och vi kollade på en film för hon hade typ fått hem tl klubben dte är typ någon slags bok klubb jag var medlem men jag har typ inte läst en ända bok därifrån! men i det paketet så fick hon en söt nesecär och en konstig bok och någon vanlig bok men dte bästa var att hon fick en film och det var wilde child!! och den var skit bra så nu vet jag var ida har fått Biatch ifrån:P haha skoja bara!!men den var iallafall fett bra<3 shiet spillde saft!!! fan också det kommer att bli en fläck!!
men aja nu så sitter jag och gör läxan jag vill svära som fan nu men man ska ju vårda sitt språk:Phaha:D
men jag har inte särskilt kul det ända bra med den här kvällen är att vi åt pannkakor och att jag kommer att komma ihåg att kolla på hollywood fruar på kanal 3 kl 21:00 missa inte det!! 
men nu så tillbaka till läxorna:( det måste ju finnas något roligt sätt att göra det på?<3

aja en liten söt bild på hur jag tänker på läxor:P



det är engelskan:P



lite glömsk kanske?<3


ses♥ 


Kommentarer
Postat av: sofie

hejsan emma älskar din blogg och läser den typ varje daag men tyvärr så kan jag inget om att blogga så då tycker inte jag att det var ngon ide att börja<3 men jag har ju alltid din blogg att läsa:)

2009-10-12 @ 18:49:33
Postat av: Anonym

hejsan fin blogg<3

2009-10-12 @ 18:49:51
Postat av: Anonym

du är så söt<3 älskar din blogg du är typ kändis ju!!!

2009-10-12 @ 18:50:21
Postat av: emma

juste fan! engelskan ;)



men bra emma att du kom ihåg svenska hollywoodfruar wiho =) <333333333

2009-10-12 @ 19:54:36
URL: http://emmawidstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0