SVAR

nu så kommer svaren på min lilla frågestund!!


1. vad tycker du om min blogg? ( idawalther.blogg.se ) ?
2. Vilken affär handlar du mest på ?<3
Svar: din blogg är rolig att läsa och jätte bra:)<33
den äffären jag handlar mest i är nog gina tricot:)


1.vad har du för mobil?
2.är du allärgisk mot något?
3.hur länge har du bloggat?
svar: 1 en sonyericsson brun.<3
2.a,jag är allärgisk mot päls djur och nötter men jag har ändå en kanin för det går bra<3
3.jag har bloggat sen augusti 2009,så det är inte så jätte länge<3


går du i några sporter i så fall vilka?
svar: a,jag går i fotboll och så sjunger jag med två kompisar<3


1. Vad tycker du om min blogg emmawidstrand?
2. Vem gillar du mest av Paow och dessie?

svar: 1.jätte bra med många olika roliga bil´der:P
2. eh? asså jag gillar nog paow mera för hon är lite normalare än dessie men jag gillar dessies blogg mest <3


har du många kompisar? hur många och vilka? (:
svar: eh jag har väldigt många kompisar typ alla som går i min klass och rätt många ifrån paralell klassen<3


1. När fyller du år?
2. har du haft andra bloggar än den du har nu?
svar: 1. 27/3<3
2.aa men jag tror att jag har tagigt bort dom:P

vad är din naturliga hårfärg?

svar: min naturliga hårfärg är typ den jag har men den är lite blondare<3


har du en kille?
svar: nej tyvärr så har jag inte det men då och då så vore det bra<3


tack så mkt för alla söta frågor hoppas att ni får dom svar ni har önskat:)

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0