stressig dag!!

hejsan bloggen nu så sitter jag med mina läxor  men min dag har varit lite små stressig
först på morgonen så vaknade jag jätte tidigt vid halv 8 och då gick jag upp och bloggade lite och så sen så åkte jag till cornelia och va där med olivia och cornelia och vi hade kul tillsammans.men sen när jag skulle hem asså jag vart hämtad lite tidigt för min kusin och hennes mamma kom på besök men det var bara en lite stund sen så skulle vi upp till sjukhuset och hälsa på morfar och han såg riktigt frisk ut :) så han får nog komma hem i morgon<3 på vägen hem så ser man såklart en vit limousin åkandes förbi tyvärr så han jag inte ta kort:(
men det blir massa andra fina kort på min fina kanelbulle och min varma choklad som jag drack på sjukhuset med mamma,pappa och morfar men dom tog såklart kaffe:P såklart så skulle vi fika för det var ju kanelbullens dag!! haha:Dsen när vi kom hem så vart pappa så hungrig att det vart att vi åt på pizzerian och det var väl gott men man vill ju inte bli nått slags fetto eller?:P så jag åt inte äns upp en barn pizza men pappa åt upp en hel stor och skulle typ kunna äta upp min också:P och nu så pluggar jag lite engelska har precis gort klart svenskan och matten:) i våran engelska läxa  så har vi typ 15 glosor som vi ska lära oss och det är med böjningar och sånt där som man knappt förstår:/så det är väl bara att börja plugga då emma lilla!! men jag tror att det kommer att gå rätt så bra<3 det var min fina dag idag då och här kommer några fina bilder från idag<33




olivia tjatar på cornelia om att vi ska gå till kiosken:)
¨



haha:D




kanelbulle och varm choklad kan det bli bättre sen så fick man såklart smaka en choklad kaka av morfar :P


hejdå bloggen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0