spruta mot svin:P

hejsan nu så har jag tagit spruta mot svininfluensa bara för att jag har astma så då var jag i en av riskgrupperna och det gick jätte bra.först så kom mormor och morfar och hämtade mig på skolan för mamma och pappa jobbade så dom kunde komma,sen så åkte vi upp till sjukhuset så fick vi typ komma in direkt jag behövde bara säga mitt person nummer och sen så var det klart<3det stack bara till lite grann:p
aja nu så sitter jag på mammas jobb och äter lite mellis en gorbys såklart för hon är så smart som tar med sig en hemmi från<3 och såklart så dricker jag coola:P
och det kommer att bli mycket coola ikväll på elins FEST!!! jippie ett party:pmen jag har tyvärr inte hunnit bestämt vad jag ska ha på mig då:( så det blir nog det stora problemet ikväll:P
aja ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0