om gårdagen!

så nyss fick ni ett inlägg om hur den här dagen har varit så nu blir det hur gårdagen har varit:P
aja först så var ju cornelia där och då frågade hon om hon fick sova här och det funkade men då ringde hennes mamma och frågade om fredrica också kunde sova här och det fick hon så då helt plötligt vart vi tre st!
men vi hade jätte mysigt och satt och kollade på en film på disney som hette magi på weverly plaze the movie och den var jätte bra så det är ett rent tips kolla på den!!
sen så vart det lite idol  men sen så vart det bara snark snark!:P haha asså vi somnade:P
sen så vaknade vi och åt frukost men det tog tid för mig att vakna så cornelia och fredrica var liksom redan vakna medans jag låg där och sov,dom två smög in och kollade på mig när jag sov för att se om jag var vaken men det var jag inte :P
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0