om dagen!

så det vart inte så mkt inlägg igår så jag får väl ta och ändra på det:)
haha:)
aja idag så var cornelia här och hennaes lillasyster fredrica för dom hade sovit kvar här!
men dom skulle hem rätt tidigt på morgonen typ vid elva! så vi han liksom inte göra så mkt då:(
men sen under dagen så har jag varit med mamma hela dagen och vi var och tände ett ljus på min gammel mormor och min gammel morfar för det är ju alla helgona idag och då typ sörger man dom döda :) så där var vi sen så skulle vi till ica maxi men det vart att vi bara gick in på skopunkten och på kapphal:P
men det vart tyvärr ingenting:( men det är ju inte hela världen!
sen så åkte vi till willys och handlade istället:P
haha, lite onödigt va?
men på willys så vart det lite godis och sånt och sen så ska vi baka halloween muffins tror jag eller det blir bara vanliga muffins men jag vill att vi ska hälla lite karamell färg i så att det ser konstiga ut:P
ibland är jag bara för skum:P nu så har vi precis storstädat mitt rum och jag fick sitta och gå igenom mitt smink och så skulle jag plocka ut lovisas smink så att hon får tillbaka det:P hon har haft det hos mig sen vi startade våran lilla firma men det gick tyvärr inte så bra för oss:P
men nu så sitter jag i mitt ny städade rum och jag har fått en ny matta en som faktiskt passar in i mitt rum för engångskull:P
aja ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0