Mjaoui<3

hejsan bloggen jag har precis vaknat, jag vet jag vaknade lite tidigt:P men strunt samma. så jag ska snart gå ner och hämta lite frukost och sen vänta till halv fyra typ för då så ska jag på hockey:P jag ska åka med mina kompisar emma lovisa och ida <3  MSEL:P men sen antar jag att vi kommer att träffa dom andra i våran klass för våran skola har fått gratisbiljetter<3 men kanske inte bara våran skola utan kanske några andra skolor också=)
men det kommer att bli fett kul såklart:p

Okej schema för dagen!!



 plåcka undan i mitt rum,kommer inte att gå bra!!


äta frukost! ost macka med något att dricka:P


göra mig i ordning<3


vänta,vänta,vänta:P


 och IVÄG!!! haha:P


det var min fina dag!!
                        

HEJDÅ BLOGGEN<333

Kommentarer
Postat av: Fredrica

är inte cornelia din bästis också?

2009-10-03 @ 09:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0