med lovisa..

hejsan nu så har det precis blivir min tur att blogga för lovisa satt innan men aja vi har typ skrattat hela tiden
och det var såklart åt mig för jag är riktigt skillad på att spela pajas:P
haha:D
idag i skolan så hade vi ju engelska glosförhör och jag tror att jag kommer att få alla rätt:P
det var typ det ända roliga plus att vi hade bandy tunering på idrotten och det var skit kul efter som att mitt lag vann!!! tttuuuuuuuuutttt här kommer emma tåget alla som åker med är vinnare:P
puss och hej♥


där har vi lovisa:P haha hon e rolig hon:P

 


fin!!:P


nu så sitter vi och äter goda kokosbollar som jag (mäster kocken) bakade igår:P
och så vässar vi pennor:Pinte så jätte kul för jag suger på det:P



gotti!!!


tråkigt!!!men lovisa hjälper mig!





Kommentarer
Postat av: Ida

logga in på msn fort <3

2009-10-16 @ 16:25:45
URL: http://idawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0