lördags!!

hejsan,det här hände igår;P
igår så var ju vi på mc Donalds cup och det gick S**t bra:P
vi kom lika första matchen den vart 2-2 den andra förlorade vi tyvärr med 8-2 men den tredje vann vi med 7-0 och det sista laget dom kunde verkligen inte spela fotboll för alla var på bollen samtidig liksom det kallar jag riktigt dålig:P aja vi åt på mc donalds ofc men man kunde bara ta en big mac meny men det funkade !
när vi var där så fick man göra annsikts målningar och då skrev några vårat namn på pannan elr kinden:P
men jag gjorde inte det för jag pallade inte! 
mamma och pappa skulle kolla på någon gardin på ikea där uppe där vi var men dom hittade den inte så vi gick till dom andra som var på det lilla köpcentret typ bredvid:P men där fanns det inte så mkt typ bara H&M,lindex och såna affärer inte gina tricot:( men det gjorde ändå ingenting för jag hade ändå bara 20 kr:P


  
mumsigt:P


kaos!!



så uggsen är på:P


ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0