igår!

hejsan jag han inte blogga igår för jag hade varit på hockey med min pappa och biljetterna fick jag i namnsdags present,jag är lite förkyld så egentligen så skulle jag ha gått på fotbolls träning men jag fick inte för att jag var förkyld så till alla som tror att jag skolakade så är det inte sant jag skulle aldrig göra det på en träning! och jag hade inte fått gått på träningen annars heller asså om jag inte hade biljetterna så skulle jag inte heller fått gå<3
men aja nu så vill vi ha roliga nyheter så på matchen så satt jag med pappa uppe på ledar läktaren första halvlek och sen när jag skulle gå ner så var det en kille som var *** sur jag kom inte ut där nere så då hade jag ringt till pappa och sagt det men medans pappa var i telefon så kom det en kille och då frågade jag honom om han kunde släppa ut mig men han bara vad gör fdu här egentligen du får inte vara här!



en dialog!

j=jag
H=han


j=kan du släppa ut mig för jag kommer inte ut?
h= vad gör du här egentligen du får inte vara här!
j= men jag är här med min pappa han jobbar här!
h=jag bryr mig väl inte om din pappa är här eller inte du får ändå inte vara här!
J=han jobbar här och kör ismaskin !
H= jag har fattat att din pappa jobbar här men det är en nödutgång så du får inte vara här!
okej jag släpper ut dig nu men kom inte hit igen!


så det var lite skumt så efter det så gick jag till min kompis anna och vi var med viktor,johan och johan.
fy fan vad dom fyra pratade!! haha:)  det var jäkligt kul där !
coh såklart så är man ju king så att man får en puck okej det var igentligen johan som tog den men sen så fick jag den:P


aja hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0