igår kväll!

ja det vart ju inget bloggande igår kväll men jag var på hockey med emma och lovisa och vi hade stört kul förutom att det kändes som om alla ignorerade oss totalt men vi hade kul iallafall.precis när vi kom så kom det några tjejer som vi inte kände men vi visste vilka det var jo vi kände typ en av dom för hon gå i våran skola och dom är ett år äldre än oss men aja saken var att dom kom fram till oss och frågade vem av er var det som hade plåster i pannan? och emma sa ju att det var hon och dom frågade vidare vad hade du gjort?
jag gjorde illa mig! dom ställde typ samma fråga fem gånger innan jag fick typ anfall och bara hon hjorde en sak okej!! asså jag vill inye berätta vad hon gjorde här på bloggen:P för hon kommer att typ dampa på mig då:P aja sen så kollade dom typ under hela matchen på oss för vi satt ganska nära dom men det var fett pinsamt för att dom satt bland våra killkomkpisar i skolan som ex. sebbe,fredde,tobbe,oskar,kim och massa andra personer och dom var ju tillsammans med dom där tjerne under matchen så det var lite pinsamt men sen på slutet så snackade vi äntligen med sebbe och han skämdes typ så jäkla mkt då för det verkar som om han tycker att vi är typ pinsama !! och han kommer få känna exakt likadant i skolan på mondag:Phaha:)sista perioden så kollade lovisa på en tjej och hon kollade tillbaka och dom bara satt där och glodde ! sen så sa hon sluta glo och man bara "snälla det är ju ni som glor!" för dom var  liksom två st och en av dom hatar jag verkligen!!!!!!!  sen så började emma smsa med sebbe för att se om han skulle svara och det gjorde han och då sa han bara sluta smsa jag kollar på matchen!!   man bara troligt liksom det ända han gjorde var att kolla på tjejerna nedanför:P haha:) skojade bara! men då sa emma svara inte då!  så skrattade vi hela tiden!! men det bästa var ju att dom vann!!!            det var ju skönt:P                     


aja nu så sitter jag och väntar på att min kompis cornelia kommer hit och hon ska vara här hela dagen!
mamma är iväg och hämtar henne ! för att hon skulle slippa åka buss:P
ajjjj jag blir bländad av solen som bländar mig genom mitt fönster sedär nu så kom dom vilken tajming:P
ses♥


Kommentarer
Postat av: julia

söt blogg :D

2009-10-30 @ 11:00:19
URL: http://juleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0