Hockey!

hejsan igår så var jag hemma hos emma och lovisa för att mamma skulle iväg och vi skulle på hockey sen. och ida kom ungefär vi 13 00 för hon skulle iväg och äta <3
sen så väntade vi på att få gå på Hockeyn,när emma och lovisas mamma kom hem så åkte vi och vi hade skit kul !
först var det en kille som slog ida med en halsduk på hennes rumpa och vi visste inte ens vem det var! så vi letade efter dom och sen snackade v lite men dom kutade bara iväg från oss när dom såg att ida kom!!
sen så fik ida en puck som åkte in i publiken och så träffade vi våran kompis lisa hon är jätte snäll men det var riktigt pinsamt för mig när vi hade gått in på toaletten när jag råkade sätta på en sån här hand fläkt när jag inte äns hade gått på toa och alla bara kollade på mig och skrattade och det var till och med andra människor som vi inte kände så det var inte kul men det var typ det ända som inte var kul:P men det är ju aldrig kul att gör bort sig:P
när vi skulle hem så väntade vi på att mamma skulle komma och hämta oss:P och vi var riktigt glada för vårat lag vann ju såklart:) så jag hade skrikit som en galning för vi satt nära hemma klacken så då måste man ju ta och sjunga med :P

aja nu sitter jag hemma med morronrock och väntar på frukost :P men jag kommer nog att få väta ett tag för jag har inte äns sagt att jag är uppe så dom tror väl att jag ligger och sover:O snark snark:P

idag så tror jag att jag ska till någon kompis för jag vill inte hänga med mamma och pappa på någon slags mäss:) det kallar jag BORING!!!! haha:D

asså jag har inga batterier i min telefon så det blir tyvärr inga bilder från igår:(:(<3

Hjdå söta blogg<33

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hejhej , alltså du sa till mig att du inte kunde fixa bloggen :)

du ska lära mig !!

När äru leedig , denupptagnatjejen ?????? <3

2009-10-04 @ 16:17:44
URL: http://jagsomalltidglommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0