hissar & Dissar

då ska vi se?:P



spotify asså det är så fett bra för man kan typ ha vilken låt man vill till exempel någon som man alltid ha velat haft på en skiva kan man bara söka på spotify! så det är ett rent tips:)

lösnaglar det är väldigt fint men det kan ändå vara lite tråkigt när dom ramlar av men dom är roliga att ha för det blir liksom en helt annan person man blir liksom lite försiktigare:P

höst! det är så fint ute man vill liksom bara ut och hoppa i lövhögar:P

sovmorgon:p det måste man bara ha för annars så går jag liksom upp vid halv sju och ibland sex!! och det vill väl ingen om man typ inte är bebis men inte för att jag tror att dom heller vill gå upp vid den tiden:P

 



huvudverk! asså det måste vara det jobbigaste som finnas jag har haft det i typ två dagar i rad nu och allatid på kvällen! jag hade liksom det när jag var med emma lovisa och fanny och när vi spelade buzz!!

mitt keyboard det är helt sabbat för ibland så funkar inte tangenterna och då blir man helt galen iallafall när man försöker att spela en låt och så ska man hålla in två tangnter samtidigt!! då funkar det aldrig:P

billiga blyertspennor! haha :P ni kanske tror att jag bara hittar på men det gör jag inte för mina blyertspennor går bara av hela tiden!!:P

hål på fel ställe i byxorna! ibland så är det riktigt jobbigt!! och så är det nu ialla fall för mig:P

ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0