hissar & dissar!

då var det dags igen<3


bikbok:den affären är bara bäst asså ni måste bara åka dit dom har så jäkla snygga kläder
det var där jag köpte min mjukisdräkt:P och den fanns till och med i massa andra färger!!
så om ni inte har något köpcenter så måste ni bara åka dit!!!för ni kan ju inte bara hänga vid typ gina tricot
och sånna affärer hela tiden:P

rengörningservetter!! asså det får också min totala hiss! för det är så himla smidigt att bara ta bort sminket innan man gå och lägger sig istället för att man ska behöva krongla men varmt vatten och stå och tvätta och gnugga som en galen hund!:Pjag köpte typ mina billit och bra från H&M!





den här gången faller min diss på läsläxa! asså det är det tråkigaste som finns! att man ska läsa ut en bok på två veckor då kan man ju lika gärna ta en liten sagobok eller nogot i den stilen eller vad?asså det är så jäkla fegt!!tycker jag av våra lärare att lämna ut läsläxa!

sjuklingar! det är så himla tråkigt när alla är sjuka och får ligga hemma så det får min diss för jag har liksom varit nära på att fått ligga hemma och typ drunkna med servetter som man har snytit sig i för man orkar inte äns gå och slänga dom!!så sjuk är man:P


ses♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0