hissar & dissar!

då ska vi se ?



höga klackskor asså det är så jäkla snyggt om man vill bli lite längre förståss men ändå så klär det typ alla! och jag brukar testa det ibland i affärer men jag får inte använda det tyvärr asså för min mamma:/ aja shiet the same jag kommer att göra det nån gång i mitt underbara liv!!

rött läppstift!
asså rött läppstift kan se tantigt ut men det är faktiskt väldigt fint för om man kollar på paow
så klär hon riktigt bra idet och det är fint men dom sagt bara ibland:Pmen det får min lalla hiss för idag<3






geografi! asså det får verkligen min diss för jag suger verkligen på det för jag trodde att hawaii var en stad i tahiland och jag vet inte äns alla världsdelar:P så man kan ju lungt säga att det är inte emmas favvo ämne:P


folk som stör i klassrummet asså det är det värsta som finns även om jag kanske pratar lite då och då men jag tänker iallafall till och ser när jag ska vara tyst fast inte som vissa som bara gapar och skrattar och håller på med sånt och det är så okonsentrerat då!!!



så det var det ! ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0