hemma<3

hejsan nu så är jag hemma och har tränat lite på spanskan för det är ju imorgon <3
och på fredag så har vi ju vårat första prov i spanska så lite nervöst inför det men jag tror att jag kommer att fixa det<3
aja idag i skolan så kom fanny och det var jätte länge sen jag såg henne men tyvärr så var hon tungen att gå hem för hon mådde fortfarande inte så bra så hon får krya på sig och det var samma med fia men hon var sjuk hela dagen<3 vi var typ bara sju tjejer idag i klassen:P
aja nu så sitter jag och spelar gameboy jag vet att det kanske låter nördigt men det är fett kul jag spelar pokemon och ett mode spel<3 hoppas att alla har haft en bra dag idag?
juste på morgonen så kom sexårs barnen förbi på skol gården och dom var utklädda till spöken och häxor för att det snart är hallooween:O hur kommer ni att se ut på halloween om ni nu klär ut er?efter skolan idag så var jag tvungen att åka hem för pappa ska till isahallen och mamma ska plugga någon stans<3 så jag var tvungen att hänga med pappa dit så det blir väl matlåda :( usch jag hatar det för då blir det aldrig riktigt varmt:(
idag så bröt jag en nagel så nu måste jag hämta nagelfilen och jag som suger på att fila naglarna:P men det går nog bra till slut hoppas jag<3


asså jag fattar ingenting på spelet pokemon men det är ändå kul:P haha:) ska nog gå ut till sally snart. asså jag vet att jag skriver lite konstigt i vissa inlägg asså typ att jag snackar om massa olika saker asså at jag inte håller mig till en och samma sak så om ni tycker att det är jobbigt så är det bara att säga till<3

asså jag undrar verkligen vad det blir för matlåda asså jag vet liksom inte det nu och vi ska typ åka om en kvart ungefär!!!hoppas att det blir något gott:P

ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0