hemma emma!!:P

hejsan nu så har jag kommit hem men jag är inte själv utan fia är med mig!!!
och idag så blir det nog en av våra serier hoppas jag:Pjust nu så sitter fia och spelar keaboard och jag får bara ont i huvudet:Phaha:)

aja dagen har varit rätt så normal vi hade bild och musik och på musiken så ska man ha med sig en skiva och idag var det min tur att få spela upp den och låten var million dollarbill med whitney houston,lovisa och ida var dom ända som visste vilken det låt det var dom andra kunde typ gissa att det var whitney för jag gillar henne:P
aja ska snart städa sallys toa :( nåt som måste göras men det är nåt man helst skulle vilja slippa<3
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0