golf tävling!

hejsan nu så har jag precis kommit hem från en golf tävling där malin thorberg spelade tyvärr så gick det inte så jätte bra i början men jag såg inte hela för vi var tvungna att åka för att jag skulle hinna fixa mig till lulles fest!
så nu så sitter jag här i dom sista minuterna och väntar på att få åka igväg och parta loss:P
haha:D annars har jag inte gjort så mkt under dagen,varit helt naturlig och inget smink eller något sånt!
juste jag kom på en sak som jag måste berätta! idag när jag var vid golfbanan så satte jag mig ner och jag hade mjukis byxor och en tjock jacka och såklart mobilen i byx fickan och gissa vad den gjorde den ramlade ut!!:O
så efter typ två tre hål kom jag på det så det var ju riktigt tur! för annars så hade vi blivit tvugna att gå tillbaka hela banan om jag inte hade kommit på det! så vi gick tillbaka och så såg jag den och då så började jag springa mot den och så hörde jag ett gling och det var några tävlande som ståd ovanför och sköt så jag vart ju livrädd och gick tillbak till mamma för jag såg inte dom så det var fett pinsamt:O
hehe se vad klantig man kan vara:P
ska åka nu till lulles fest så vi ses♥ kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0