godmorron!

godmorron alla glada men trötta personer:P
idag så ska jag till mormor och morfar för att fira mormor som fylde år igår samtidigt som elin hade sitt kalas så jag fick välja om vi skulle åka till mormor på fredagen men då var jag ju tvungen att missa kalaset eller så skulle vi åka på lördagen och så vart det<3aja nu så sitter jag och försöker skriva med båda händerna men det går inte så bra för jag har ont i armen sen sprutan igår:( så på festen så kände jag mig lite handikappad:( och det var ju inte så kul!
idag så kommer min moster hit nu på morgonen och ska äta frukost med oss och sen så åker vi tillsammans till mormor och morfar<3 så det blir en rolig dag:P
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0