Dålig uppdatering:(

hejsan bloggen förlåt att jag inte har uppdaterat så bra på sistånde men nu så ska jag försöka och det var bara för att jag kände att jag inte hann med allt riktigt att jag gorde läxorna så sent och fick sitta och plugga på glosor dagen innan och jag kände att bloggen tar över för mkt<3 men nu så ska jag ge den ett försök till:P

aja igår så var jag ju på fest hos olivia och det var jätte kul vi sjöng singstar och rockade lite till idol och gjorde massa roliga saker :) så det var verkligen en tummen upp fest!!!
tyvärr så har jag inte hunnit ladda upp bilderna på datan så ni får dom bilderna någon annan gång så det är bara att vänta för ni är nog skit nyfikna nu ellerhur?:Phaha:D
sen åkte jag hem okej mamma hämtade mig! jag skoja jag tog såklart min egen porshe:P haha nej inte direkt för jag har ju inte direkt körkort:P men när vi kom hem så kollade vi på idol och jag tyckte det var jätte synd att karolina fick lämna oss:( men aja sånt är livet! det kan straffa sig att välja fel låt" hehe:P
 

hejdå söta lilla blogg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0