Dålig uppdatering:(

sorry så mkt igår så hann jag ju knapt blogga jag vet inte äns om jag gjorde ett inlägg men det ska inte hända igen:P


nu så har jag precis varit och handlat glass till pannkakorna:P Mumsigt!!
innan det så bakade jag chokladbollar och dom blev riktigt bra så jag hoppas att dom blev goda.Asså igentligen så gillar jag inte chokladbollar så mkt men ibland så är det faktist riktigt gott,det är samma med riskakor:P
haha jag är lite underlig:P men idag så har jag inte hunnit blogga fören nu för jag har frusit ihjäl med sally hon borde också ha frusit så kallt var det typ:P men där satt jag vid hennes bur ett tag och så pratade jag med viktor i telefon men det var inte så länge för mamma kom hem sen:P aja ska nog plugga lite till engelskan imorgon men jag tror att jag kan dom för vi skulle igentligen så skulle vi ha haft dom glosorna idag!! det ville jag för då satt dom liksom i mitt huvud men nu så måste jag träna ännu mera för att dom ska sitta kvar där!!! haha:P



mina fina uggs!!

 


mums!!



mammas goda pannkakor:P

hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0