Billys pan pizza<3

hejsan har precis kommit hem från skolan och den dagen har varit lite stökig men inte så farligt.
så nu har jag precis ätit min goda billys pan Pizza men,Mums<3
så nu så ska jag göra några inlägg och läsa några bloggar och sen gå ut till sally så att hon får skutta lite.
juste ska till fia ikväll med laget och kolla på bilder från gothia cup min pappa har liksom typ 300 st för han älskar att fota han är typ profs på dettycker iallafall jag:P
men han ska rensa dom också så det kanske inte blir så många,men vi får hoppas:P
nu sitter jag här och dricker fruktsoda smaskens<3


aaa kom på en hemsk sak att vi ska skriva en egen skröna till svenska läxa typ och jag har ingen FANTASI!!
så det kommer inte att gå så himla bra:(
men aja får väl göra så gott det  går<3 som jag har gort på dom två senaste proven som jag tror har gått bra men det ena gick superbra för där fick man ju alla rätt såklart men det var ju mitt favvo ämne så det var ju inte så konstigt<3men sen så hade vi ju vasa tiden prov idag och det gick faktist också bra tror jag för vi har inte fått tillbaka dom än<3
OMG det står ett paket wienegum i köket ska gå dit och ta några för dom står där och bara ropar mitt namn! EMMA,EMMA kommmmmm kom.
haha:D ibland är jag bara för rolig:P

asså jag har ingen rolig bild men det kan ju alltid bli en bra låt<3



han är så jäkla bra ni som kollar på idol och han är inte bara bra han är snygg och söt också<33

Kommentarer
Postat av: Linnea

Har en ny blogg nu , <3

2009-10-01 @ 21:11:48
URL: http://jagsomalltidglommer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0