varit hos emma och lovisa!

så nu har jag kommit hem för jag har varit hemma hos emma och lovisa och vi har suttit ocj snackat om allt möjligt och så har vi såklart haft kul vi kollade lite på tv och vi skulle ha bloggat men vi pallade inte då vi var lite trötta efter sprutan som vi tog idag.asså vi har ju tagit svin influensa sprutan så nu har jag tagit min första och andra så jag är helt klar nu!så det är skönt!

här kommer bilder som emma har tagit med min telefon!
dom flästa kommer nog att vara suddiga!!



?

outfiten!

nig mot kamran!

hehe:)

opps! snubbla lite:P

knuff på dig sebbe!:P

kom igen grupp kram!!

cat faight:P

upp och hoppa!

ahh,,scary!

jippie spring polle!!

haha:) karin är så rolig!:P

karin och jag slutade fred!

lovisa och jag!

jag

snygg? NOT!!!

en liten pose av mig:P var nog inte riktigt meningen!

nemen vad snyggt!!


hehe,dom flesta var suddiga men ni såg vad det var ialla fall!
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0