på mammas jobb!

hejsan nu så har jag kommit hem från skolan eller inte direkt hem utan jag åkte på mammas jobb,hon sa att jag fick gå ner till Mc Donalds och köpa något som mellis men jag tog en varma koppen det är som en soppa som är mkt nyttigare:P man vill ju hålla sig i form:P
ikväll så ska jag på hockeyn med pappa men när jag kommer dit så ska jag vara med emma,ida och lovisa!
och vi kommer som vanligt att ha jätte kul tillsammans!
aja idag i skolan så var det jätte kul eller iallafall dom sista lektionerna som igår:P men nu så skulle vi skriva en saga asså typ som askungen:P min är fett bra den handlar om tre prinsessor och tre är ett magiskt tal i sagor och sju som dom sju dvärgarna och typ tre prinsessor som i det här fallet:P
aja ha en sån bra dag eller en kväll!
ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0