opps!

hejsan bloggen idag kanske det inte blir så många inlägg men man får se:P
för min data är väldigt seg idag så det kanske inte blir så mkt:(
men nu så har jag precis kommit hem från sången och vi har fått reda på att vi ska sjunga i en aula okej det har vi vetat men inte att det bara var fem DAGAR kvar!! så jag ialla fall blir lite nervös bara jag tänker på det:p
idag i skolan så har det varit väldigt lugnt och det har faktiskt varit jätte skönt , vi har också åkt iväg till ett annat land för vi var ju i egypten förra veckan och nu så har vi åkt till kenya:P och emma och jag vi var flygvärdinnor med johannes och han skulle prata och vi skulle göra rörelserna och det gick ju sådär för när han sa flytvästar så sträckte vi upp händerna i luften för vi trodde liksom att dom var i taket men dom var under sätet:P men sen så vart allting perfekt! vilken tur va:P just nu så sitter jag och pluggar lite engelska asså det känns som om vi har någon slags läxa varje dag !för nästan varje dag så sitter jag och skriver på bloggen att jag pluggar:P
haha:)
aja ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0