om dagen!

hej,hej! idag efter skolan så gick jag fanny och sofia till sofia och vi skulle bara gå ut med hennes hund max och sen så gick vi till fanny och var där ända tills mamma kom och hämtade oss för vi hade liksom fixat oss och så.
vi var typ dom snyggaste också!!
men ialla fall så när vi kom upp dit så började vi med och fika med det vanliga kexchoklad och coca cola!
sen så träffade vi våran lärare och då så skulle vi gå till aulan och det var inte allas som jag hade förväntat mig! jag trodde att det skulle vara mkt större så där vart jag lite besviken men ändå lite pirrig!
sen så repade vi två gånger efter varann och det gick hur bra som helst.
vi fick en liten rast sen som vi gick och satte oss i deras cafeteria och där så köpte vi klubbor:)
våran lärare skulle gå och ta ut programety hur vi skulle uppträda och sånt sen så skulle hon hämta oss men då var det bara tre minuter kvar tills dom skulle börja och då ringde vi typ till alla men ingen svarade :(
sen så fick vi tag på min mamma och då sa hon att hon visste inte heller var thon var så vi började att gå mot aulan,vi tänkte liksom nu har hon säkert glömt oss bara men då så kom hon precis och så skyndade vi bort dit:P
sen så gick allting kanon!!!
ses♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0